Diddi, ta pani nam nic nepotvrdila.
Jen se zdala byt prvni, kterou zaujalo jak uz je to dlouho a rikala ze to neni mozne a ze se na to podiva sama osobne.
Kdo tam volal, tak vi, ze cekas 10-20 min ve fronte volajicich. Pote Te dostane na ucho operator,ktery o tom nic nevi, nekdy ani nic o kindergeld. Podiva se podle cisla do PC a pak uz jen placa nesmysly.
Konkretnich jmen uz jsme meli vic ale nikdy se nam nepovedlo spojit 2x s tim samym clovekem.
Mam za to ze i to je umyslne. Ja nevim proc to tak je.
Ani nechapu proc nemame odpoved na odvolani, ktere jsme davali pred rokem.
Nevolali jsme tam nejak casto a uz vubec ne hned po zadosti.
Po pul roce mozna poprve.
Ani nevim kdo je nadrizeny organ kvuli nejake stiznosti.
Koukal jsem ted na to. Doputovalo to do 560km vzdaleneho Bautzenu. Ze 7.8.2013 mam posledni dopis, ze to k nim od podrizeneho uradu doslo a ze se tomu budou venovat.
Telefon opet nic neprinesl. Ze pry budu muset podat zadost znova ale ze me to daji vedet pisemne. Na otazku kdy, tak v nejblizsich dnech. A na otazku proc, kdyz uz sem jim vse co chteli dal, byla odpoved takova, ze se vse dozvim z dopisu ktery me poslou.
To ze me neco poslou uz bylo receno ale vickrat, nikdy nic neprislo.
Co k tomu rict...